Przywództwo i motywowanie pracowników |
Współpraca i komunikacja interpersonalna |
Cel szkoleniaZbudowanie silnego i efektywnego w działaniach zespołu dzięki nabyciu umiejętności i poszerzeniu kompetencji zawodowych w zakresach:
|
Cel szkoleniaCelem szkolenia jest zbudowanie wśród Uczestników świadomości dotyczącej kluczowych zasad funkcjonowania efektywnych zespołów pod kątem zakresów, którymi oznaczone są poszczególne moduły w scenariuszu zajęć (Relacje, Różnorodność, Współpraca, Wartości, Komunikacja, Kreatywność, Odpowiedzialność). W ramach warsztatu zostaną przedstawione konkretne narzędzia do wsparcia powyższych przestrzeni.Efektem szkolenia jest zbudowanie odpowiedniej świadomości i pożądanej postawy wśród pracowników, które sprzyjają budowaniu efektywnie działających zespołów. |
Korzyści dla uczestnikówUczestnicy warsztatów zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do skutecznej pracy z zespołem w najistotniejszych jej zakresach:
Program szkolenia – Przywództwo i motywowanie pracowników – 2 dni . |
Program zajęćWarsztat oparty jest o siedem głównych modułów, z których każdy odpowiada jednej kluczowej cesze funkcjonowania dobrych zespołów. Każdy moduł, a zarazem każda cecha, realizowana jest z wykorzystaniem różnorodnych technik:
Realizacja modułów odbywa się przy wykorzystaniu licznych ćwiczeń i zadań, testu, przykładów z życia zawodowego trenera (case study). Dominującą formą komunikacji podczas warsztatów jest dyskusja, wymiana doświadczeń i spoglądanie na aspekty funkcjonowania zespołu z różnych perspektyw. Program szkolenia – Współpraca i komunikacja interpersonalna |